Senay12 Serum verdiler şıktım ama hala tıkalı gibi pompayla cekiyorum ama olmuyor ihlıyor bildirin tıklalı sesi napmsm lazım yardım edin
Deletedmom27337 Senay12 otribebenin aspiratörünü alın sizin nefesle çektiğiniz. Pompa çekmiyor malesef https://www.google.com/search?q=otribebe+burun+aspirat%C3%B6r%C3%BC&prmd=sivn&sxsrf=ALeKk003S9AR9fh8s4-MEzV8qfBiKps5Nw:1629794661938&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj6hYafosnyAhXG_7sIHSnvChoQ_AUoAnoECAIQAg&biw=414&bih=720#imgrc=gXt6BjE5NRL-VM
Alyamilasmom Senay12 canım aspiratör kullan otribebe yada bruno birde çekmek damarlara zarar veriyo fazlası doktoruna sorup sterimar alabilirsin çok daha etkili direk temizliyo
Tokyo Daha cok ufak sikip sirtina hafif vurman yeterli olucaktir cekme istersen bir kereden fazla O hirildi bes alti aya gecmiyo bizdede okuyordu canim Allah bagislasin
Buketdogan11 Benimde oğlum prematüre 42 Günlüğüz.hırıltı var bizdede tam konuyu araştırırken sişzn başlığa denk geldim. Aspiratörle çekmeye çalıştım ama yok. Küçük bide yanlış bişey yapıcam diye korkuyorum.