2bebeannesiii Sabah kan ve idrar testi verdim , dün test yapmıştım silik çıkmıştı post açmıştım bi bakar mısınız kızlar ?
2bebeannesiii Deletedmom27337 12 gün var adetime . Çok kasık ağrım bel ağrım vardı nolur nolmaz dedim 🤷♀️
Deletedmom27337 2bebeannesiii o zmn çok erken kan vermişsin barsada çıkmaz zaten ama yaptıgınız idrar testini dikkate almayın ilk 5 dk çıkan çizgi gebeliği gösterir
2bebeannesiii Deletedmom27337 Kızımda da böyle olmuştu ama işte . Ultrasonda kızımı gördüm hani eşime sürpriz yapmak için test aldım yaptım taa 20 dk sonra çıktı o yüzden kafam çok karışmıştı
Deletedmom27337 2bebeannesiii sen adetini bekle cnm testlerin şuanlık negatif ama bir hafta sonra falan değerlerin yükselmeye başlar zaten çok çok erken şuan