Egemeninannesi21 bebeğe sakın birşey vermeyin. Bağırsakları henüz buna hazır değil su bile vermeyin diyor doktorlar ne anasonu ne rezenesi. Geçmiş olsun biz 3 aylığız hala aynıyız. Forbiome probiyotik başlamıştı doktorumuz. Son çıkan ve en iyisi dedi. Hala onu kullanıyoruz gaz problemi geçmedi ama kullanmaya devam ediyorum. Kimyon çayı yapın için siz şifa olur inşallah. Gazlı bebek gazlı oluyor ne yapsanız gazlı. Ben soğuk su bile içmiyorum gene gazlı bacım.