Gokbayes2018 Bebeğim ilk ayında zaten konak olmustu arkadaslar. Hemde okadar ilerlemiştiki kalın kabuk seklinde oldu üst saçları konaklar beraber tamamen koptu döküldü. Yerıne zamanla saç çıktı. Simdi 4 bucuk aylık Bebeğim bakıyorum yıne konak olusunu baslamıs. Mustela kullandım, powladerm doktor tavsiyesi kullandım ama yıne olmus. Suan mınoris kullanıyorum. Ya bu konak neden oluyor.
Deletedmom001 Gokbayes2018 benim bildiğim kadarıyla banyo yaptıktan sonra şampuan kalıntılarından oluyor diye biliyorum
Gmzaz Gokbayes2018 konak tamamen vücudun yaptığı zararsız bir yapıymış. Benim bebeğimde de oldu ama çok fazla değil. Ben banyo yaptırmadan organik soğuk sıkım hindistan cevisi yagı surdum, kafasına sapka taktim. Biraz bekletip ince disli bir tarakla hafif hafif taradim geçti.
Kizim07 Gokbayes2018 ben yikanmadan yarim saat evvel zeytinyagi suruyodum kafasina yıkandıktan sonrada fırçayla degil bildigin bebek taragiyla tariyordum hafif surterek cikiyor oyle oyle. Tam bitmezse cogalir durur diyorlar
Zynp35 Gokbayes2018 zeytin yag ile karbonat sur yikamadan yarm saat beklet bnm.kizin öyle gecti karstir birbirine
MerveSara Gokbayes2018 Tatlım benim oğlumda da Konak yoğun şekildeydi , senin bahsettiğin gibi kalın kabuktu tüm derisi , temizliyorduk yine oluyordu, Happy Baby nin Konak kremiyle atlattık. Şimdi de kepeklenme var , banyodan önce zeytinyağı sürüyoruz .🤦🏼♀️🤗
Zeyyy Gokbayes2018 3 ay çektim zeytin yağı falan hiç ise yaramadı radix diye bi markanın haşhaş bebekler için sampuanini eczacı tavsiyesi ile aldım doğal bi şampuan ve 2 yıkamaya geçti bi araştır al bide banyodan önce ve sonra saçını tara
SerapSalih Gokbayes2018 banyo yaptırınca kafasını iyice durula canım şampuan kalıntısından oluyormuş konak bol suyla durula
KATRE_ Cemilev Biz her gun banyo yaptiriyoruz bende de oldu bir kere ama tekrar etmedi temizledigimde.. Bende cok sampuan kullaniliyorsa o zaman oldugunu biliyorum
Cemilev KATRE_ bende öyle biliyordum cnm doktora sorduğumda şampuandan olmaz dedi hızlı büyümekten ve sık yıkanmamakta olur dedi birde bazı anneler oraya hic dokunmuyorlar korkudan dedi orda kabuklanma oluyor dedi hindistancevizi yagi veya badem yağı sur hafiften tara daha çıkmaz dedi