Oğlum 19 aylık 8 ay kan ilacı kullandık. 1.5 ay önce kestik normale döndüğü için. Şu an 5 dişi var. 14. Aydan itibaren normal fırça ve bebek macunu kullandım özen gösterdim ama bugün üst dişinde kararma gördüm. Dişçiye götürsem kararmayı temizliyorlar mı acaba canım çok sıkıldı