duygu00 yoo ayni canım, hiç kizilir mi, ben kıyamam onlara, nasıl istiyorsa öyle yesin. O düzen takintilari eski insanlarda var gerçekten. Tabi bilmesi açısından akşam yemegini, sabah kahvaltısıni birlikte oturup yiyoruz,ama eline meyve alıp geziyor, atıyor parça parça, ama şöyle bir şey var benim köpeğim var onun attıklarını badem yiyor 😂 o açıdan rahatım