Kızlar 24 haziranda doğum yaptım temmuzun son haftasına kadar kanamam devam etti ve bitti Ağustos 22sinde kasık ağrımla beraber kanamam başladı ağırlarım dinmiyor ve kanamam çok fazla pıhtı şeklinde geliyo çamaşır değiştirip duruyorum bu normal mi yoksa acilen bir hekime başvurmalımıyım