Elisa77ebru Merhaba 5 aylık bebegım geceleri hergun uyanmaya basladı bı acıktıgında uyanırdı sımdı sabıt aynı saatte kalkıyor uyumuyor sızce diş cıkartıcagı ıcın olabılır mı yada benim gıbı olan var mı
Bsryrd Elisa77ebru benimde bebegim 5 aylık bir kac gundr ayni seyi bende yasiyorum bu gece 3de uyandi ve sabah 8e kadar hala uyanikti delrcektm artk gündüzleri de oyle eskisi gibi uyumuyor
cemreninnannesii Elisa77ebru artık uyku düzeni değişiyor canım eğer gündüzde fazla uyuyorsa ondanda kaynaklanır her kalktığında emiyor mu
MotherOfAlmila Elisa77ebru Bizim de meme reddi vs yalniz kalamama durumlari hep kucak istemesi sonucu aglamalar zirlamalar. Ama yine de agladigi an hemen yaomiyorum dedigini.. Biraz bekliyorum alismasin aglayarak yaptirmaya bir seylerini diye. Uyku duzenimiz bozulmadi cok sukur. Ama onun disinda sakin bir bebekti degisti.
Elisa77ebru Bsryrd benim kı de her gun gece 3 te uyanıyor 1. 1.5 saat uyumuyor gunduzlerı de fazla uyumuyor artık
MotherOfAlmila Elisa77ebru Her bebek farkli bir huy gosteriyor iste.. Atak donemi de olabilir. Benim ki 37+5 dogdugu icin tam bilmiyorum atak donemlerini ama sakin bir bebek oldugu icin boyle huylari aciga ciktimi, diyorum atak donemi.🤦🏾♀️
Emzey Benim bebeğim de 5 aylık . 4 aylıkken diş çıkardı. Ama bu aralar gece çok uyanıyor önceden de uyanırdı emer uyurdu şimdi uyanık kalmak istiyor