Merhaba arkadaşlar, bebeğim 1 yaşında malesef dezavantajlı bir bölgede yaşıyoruz o yüzden doktorlardan bilgi alamıyorum. Bu ilaçların 1 yaş sonrası kullanımı hakkında bilgi verir misiniz? Aile hekimine sordgum da microfer ve d vitamini 1 yaştan sonra biraktirdiklarini söyledi. Balık yağı yakında ise hangi marka iyidir hangisinden memnunsunuz yardımcı olursanız sevinirim ☺️