23 aylık olmak üzereyiz kızlar, kilomuz 12,5 aydır kilo almıyor boyumuz 91, kelime sayımız taş çatlasa 20. Ikili cümle olarak anne mama, anne su sadece, konuşmaya pek niyetimiz yok gibi. Bu aralar okadar zorlaniyorum ki sürekli inatlasmalar, zitlasmalar, her dediğimin tersini yapması birde yüzüme gulerek🤦🏼♀️ ne uyuması var ne yemesi. Birde yemeği ağzında tutma huyumuz cıktı kahvaltı yapmiyo kuru ekmeği alıp yiyo eline. Çıldırmak üzereyim resmen okadar zorlaniyorum ki. Dışarı çıkıyoruz rezillik, evde duruyoruz sıkılıyo ne yapacagimi şaşırmış durumdayım. Ne zaman bu bebeler düzelecek anneler, gerçekten kendimi bitmiş tükenmiş hissediyorum😪