Aras3101 Arkadaşlar oğlum bir hafta sonra 7 aylık oluyor sünnet ettirmeyi düşünüyoruz aranızda bu aylarda sünnet ettirenler var mı acaba süreç nasıl geçti zorlanır mıyım sizce büyümesini beklemeli miyim 😔😐
Begonvillll Aras3101 ne kadar küçük o kadar iyi. 28 günlükken yaptrdım ağlamadı bile doğru dürüst hemencik iyileşti
Deleted12 Aras3101 bu zamanlarda zorlanirsin bence sürünme emekleme olayları oluyor zorluyor doktoruna sordum mu. Genellikle 6. Aya kadar kolay geçiyormuş. Benim ki de 7 buçuk aylık ben ettirelim kolayken dedim ama dinlenilmedim şimdi ettirmeyi düşünmüyorum şahsen. Yürümeyi çözsün o zama yaptircam.
mandalina_kokulum Aras3101 Ne kadar küçükken yaptırırsanz o kadar iyi olur. Ben oğlumu 3 aylıkken yaptırdım sadece ilk gün huysuz oldu gecesinde bile ağlamadı iyileşti şükür 🤭
Mom345 Aras3101 hiç bi sıkıntı olmaz yaptır arkdşm 8 aylık yaptırdı emekliyor du 1 gün çekti acısını okdr ben 2 aylıkken yaptırdım
Eminos Aras3101 hemen yaptir buyumeden 6,5 aylikti oglum simdi oglum 1 haftalik en kisa zamanda onun da sunnetini yaptircaz