Hydralina Merhaba sevgili anneler,burun temizliği için olan serum fizyolojik damlalar tek kullanımlıkmış, ben bir tanesini 2-3 gün kullanıyordum, bi sorun olur mu ? sizler kullanıp atıyor musunuz yoksa benim gibi bi kaç gün kullanıyor musunuz
1Emirbebek Hydralina ben kullan at yapıyorum canım ama israf olması hiç hoşuma gitmiyor, çünkü yarisindan fazlası kullanılmamış oluyor🤷♀️
aakar Hydralina bir damlanın yarısını bir burun deliğine yarısını diğerine sıkıyorum bir kaç gün kullanmadım hiç
Mlke301020 Hydralina bence izotonik serum alın hem uygun hemde fazla enjektör ile sıkıyorsunuz burnuna
Hydralina Ben de kullan at yapayım o zman teşekkürler 🙏 şimdiye kadar böyle kullandım bi sıkıntı olmaz inşallah
thetellus_ Hydralina canım damla şeklinde değil de serum şeklinde oluyo ondan alsana. Şırıngaya çekiyorsun ihtiyacın olan kadar ziyan da olmuyor
Yusufagahinannesi Hydralina ben büyük paket serum aldım. Şırınga ile 1 cc sıkıyorum burnuna hem şırınga ile direkt içeri gidince harika temizliyor. Kesinlikle tavsiye ederim doktorum önerdi.
Giz3w thetellus_ 5 Cl ama yarim yarim yani birine 2.5 diğerine 2.5 YouTube da bir doktorun videosu var izleyin fazlası ciğere kaçabilir diyor
thetellus_ Mlke301020 ay evet kusura bakmayın karıştırdım. Biz de toplamda 5 CC çekiyorduk 2.5 birine 2.5 birineydi doğru. Ay pardon vallahi şimdiyle karıştırdım ben
_____ Hydralina zaten yarısını bir burun deliğime diğer yarısını öbürüne sıkınca biter tek kullanımlık diye biliyorum ben
Ddddffggg Hydralina ben 2 haftadır kullanıyorum az az bebeğim küçük olduğu için ve eczacı tek seferlil değil bu ağzı açılıp kapanıyo dedi yani kapaklı ama tedirgin oldum şimdi sonuçta tuzlu su bozulurmuki
aydaberen Hydralina merhabalar canım bir solüsyonu yarı yarıya iki burun deliğine kullanırsan ziyan olmamış olur. Bekletilmesini çok fazla önermiyorlar. Eczacımız büyük poşet serumları da önermiyor üç dört günlük ömürlükleri olduğunu hemen kullanılması gerektiğini söylüyor. Aklında bulunsun 😌