Sevgili anneler ❤️
33 günlük oğlum var sarılık oldu ama hafif şekilde ışın tedavisi gördük 1 gün ve doktor takip etti hep 5 gün önce kontrol vardı yine uzamış sarılık dedi araştırdı kan aldı enzimleri iyi dedi enfeksiyon yok dedi idrarında triodleri iyi dedi anne sütü sarılıgi dedi acaba gözlerindeki sarılır ne zaman geçer ?