Günaydın canlar, oğlum 8 buçuk aylık gece uyudukta belli bı sure sonra dönme ihtiyacı duyuyo. Ama sürekli dönüyor asla kendine uygun bı pozisyon bulamıyor yarım saat falan dönüyor sonunda da uyanıyor zaten. Bu aralar daha sık olmaya başladı var mı bu konuyla ilgili bilgisi olan ve yaşayan? Geçici bişey Mi acaba?