Fikret benim kızımda da oldu doktorumuz sıkıntı yok dedi. Hatta kabuğu kendin de kaldırabilirsin demişti. Banyo esnasında ağladığı için kan gelmişti sonra zaten kabuk da düştü. O sırada aile hekimine gitmiştim orada da gösterdim o da aynı şeyi söyledi. Hatta çok kanarsa bile korkma doktora götür yakılıyor demişti.