Merhaba arkadaşlar. Oğlum 15 aylık. Bu aralar emerken ısırmaya alıştı. Ya gözüme baka baka ısırıyor. Çok acıtıyor. Geçenlerde bir ısırdı kanadı, yara oldu ne çektim iyileşene kadar. Var mı bu durumu yaşayan bir çare bulan? Bana da bir yardımcı olsanız 🤕🤕