canım analar oğlum 13 aylık 2 haftadır filan herşey çok iyiydi dün yine kaldığımız yerden devam ediyoruz sanki yeni doğmuş, sanki 5 aylık, sanki en ağır sendromu yaşıyor gibiyiz. Çok sinirli uyumuyor gece yarıso çığlık atarak uyanıyor, beni yanından 1 cm uzağa bıraköıyor, sürekli mama istiyor, kendini yere atıyor…. hani biraz büyüdüğü için azalır sanıyordum… hayır aynı şiddetle devam ediyor ne zaman azalacak bu ben artık geçeğini düşünmüyorum yaaaa 6 yaşına da gelse böylr devam eder gibi geliyor artık… akıl sağlığımı koruyamıyorum artık….