Ya ben 4 gün yaptım pansuman yeterli diye düşündüm. Şuan bir sıkıntı yok ama duştan sonra hiç kurutma makinesi ile kurutmadim pamuk koydum onunla aldım nemini. Bugün 2 hafta oldu bie sorun yok ama bişey olma inşallah. Bide göbek ne zaman gidiyor benim indi tabi biraz ama tamamen geçmedi daha yaa