Hahahydbb ben de nezle oldum hafif olduğu için korona değilimdir diye pcr testi yaptırmadım. Ama bundan doktoruma bahsedince ankitor testi yaptırdım çünkü hamileydim ve geçirdiysem kan sulandırıcı iğne kullanmam gerekiyordu. Yaptırdım aynı sizin gibi çıktı sonucum. Yani geçirmişim. Pcr testi yaptırmadığım için 2 doz aşı oldum. Eğer pcr testi yaptırsaydım 1 doz çıkardı bana sistemden. Ama bunu devlet bilmediği için 2 doz da çıktı tabi bana. Böylelikle 3 doz aşılı gibi oldum 🌸 şimdi siz de 2. Dozunuzu olmalısınız. 1. Dozu haziranda olmuşsunuz üzerinden baya bir gün geçmiş. Dozlar arasında 1 ay süre oluyor sanırım sizde hastalıktan sonra 1 aylık süreci tamamladığınızda aşınızı olabilirsiniz.