10 ay 22 günlük oglum var önünde ilgisini cekecegi bisey olmasa hayatta yemez. Ek gidaya bi turlu sevemedi. Agzina aldignn cogunuda geri çıkarıyor o an sütünü versem icer ama eminim ac oldugndan. Blw yonteminide denedim onu da yapmak istemiyor mama sandalyesine bile zor oturtuyorum. Ya herkesin mi bebegi böyle napicagimi şaşırdım cok yiprandim kendimi parcaliyorum 2 lokma bisey yediriym diye😔