Emzirme parasi otomatik pttye yatmisti. Dogum parasi için sgkya başvuru yapmıştı eşim. Çalışıyorsanız birde rapor parasi var doğumdan sonra isvereniniz onaylıyor o şekilde yatıyor. 32 günlük bebeğim emzirme ve raporu parasını aldım dogum parasi daha yatmadı biraz geç yatiyormus