Merhaba annelerim, 4 aylık bir oğlanım var ve ne yaptıysam oyuncakla diş kaşıyıcılarla bir türlü oynatamıyorum, önceki günlerde çok güzel oynuyor dikkat kesiliyordu. Şimdi herşeyi ağzına götürüyor ve sonrasında da ağlıyor, önerilerinizi bekliyorum, nasıl kaliteli bir sürece çevirebilirim?