cansuakyz Kızlar çocuk doktorumuz devam dedi ama sağlık ocağındaki hemşire zayıf dedi 4255 kilosu emmesi, çişi,kakası yerinde. Zayıf mı ki ?😔
Fatma97 cansuakyz kuzu bizim iki aylık kilosu 6020 gramdı ama doğum kilosuda önemli kaç kilo doğdu bizim 3540
nilaylks cansuakyz Doğum kilosu önemli aylık 500 gram 1 kilo arası alması gerekiyor demişti doktorumuz benim bebeğim 3850 doğdu iki buçuk aylık 6400 oldu doğduğu kiloya göre iyi yoksa çok kilo almış sayılacaktı
Sarpp cansuakyz evet doğum kilosu da önemli benim oğlum 2600 doğdu 40 günlük gitmiştik 4100 gr dı doktor yaşıtlarından geri ama benim için güzel kilo almış dedi
nilaylks cansuakyz bir de nasıl besleniyor aile hekimi doktorumuz mama ile bir kilo alacağına anne sütü ile 500 gram alsın sahan sağlıklı demişti anne sütünü teşvik ediyorlar tabi ama doğrudur diye düşünüyorum
cansuakyz 3100 doğdu sarılık geçirdi 2850 oldu mama değil sadece ane sütü. Doktor sütün yetiyor mama vermeye gerek yok defi açıkçası 2 3 saati beklemiyorum ne zaman isterse o zaman veriyorum bu şekilde devam dedi
Aysedemirrrrr cansuakyz ilerde gazlı bi bebek olur ama beslenme saatlerine dikkat etmelisin. 2 3 saate bir 120ml süt içmesi. Gerekir eğer düzensiz emzirirsen beslenme bozukluğundan dolayı çok gaz problemi çekersin. Şuan uykuda bile ıkınıyoruz biz. Ben çekiyorum sen dikkat et yaşamaya böyle bişey çünkü çok zor
cansuakyz Aysedemirrrrr ilk ay fazla gazlıydı eözire emzire geçti uyku da ıkınma sorunumuz yok çok şükür sürekli gazını çıkartmaya uğraşıyoruz gazı çıktığı an huzura dalıyor
betulsnr4 cansuakyz bizde bugün tam 2 aylık olduk biraz sonra aşı için sağlık ocağına götüreceğim kaç kilo olduğunu bende çok merak ediyorum. 15 gün önce kontrole gitmiştik tam 3950 gelmişti doktor çok iyi demişti doğum kilosu 2700 dü
betulsnr4 cansuakyz şimdi olduk geldik kıyamam masum masum bakıyo şuan etrafa 😥 sizde durum nasıl ağladı mı çok 4500 olmuş bu arada kilosu