Kızlar merhaba bebeğim 1 yaşına yeni girdi. Doğduğundan beri sürekli bir ııııı sesi var. Emerken, uyuması için ayağımda sallarken, bebek arabasında dışarda yürüyüş yaparken sürekli ama sürekli bir ııııııııııı sesi. Uykusuzluk,yorgunluk, açlık hepsi bir şekilde geçiyor ama bu ıııııı sesi beynimi yiyor. Doktor kontrolüne daha var orada soracağım ama sürekli bu şekilde ses çıkarmadı normal mi? Sizin bebekleriniz bu şekilde beyin delici sesler çıkarıyor mu?