senem9 Bebeğim on aylık. Yeni başlıyorum cevize. Bir keresinde menemeninin üstüne rondoda çekip serpip verdim. Menemeni yemedi o gün pütürlü geldiği için ağzına. Tam un gibi çekmemiştim. Siz nasıl yediriyorsunuz? Nelere katıp veriyorsunuz?
Busraata senem9 genel olarak herşeye çorba ve yemekler harici minik rendem var onla rendeliyorum öyle yiyemediyse rendele hiç belli olmuyor rondodan da çekiyordum da benim hoşuma gitmedi uzun süre bi kapda kaliyor yapişiyor diye
FiltreKahve senem9 yoğurda katıyorum içine biraz da meyve ara öğün gibi veriyorum. Ya da sabah kahvaltısında veriyorum labneyle vs. Rondodan çekiyorum un gibi değil ama biraz taneli. Benimkiler de ilk başta yemediler taneli diye ama şimdi yiyorlar
Cns_28 senem9 biz şuan 9 aylığız. Pankeklere, omletine, avodadoyu peynirle ezip onun içine rendeleyerek katıyorum hatta geçen gün bebek keki yaptım onun içinede rendeledim biraz, çok severek yiyor. Bazen metveli yoğurt yapınca içine koyuyorum.