Merhaba arkadaşlar.
Ben evladımı daha 2-3 aylıkken kontrole götürdüğümde inmemiş testis teşhisi kondu. Geciktirilmeden ameliyat olsun ve sünnetle birlikte yapılsın dedi doktor. Neyse. İsmimizi yazdı listeye. Aradan aylar geçti ne arayan var ne soran. Dört ay geçti, ben yazın ailemin yanına gittim bebeğimle. Beşinci ay biterken aradılar (yani bebeğim 8-9 ay civarındaydı) yarın gelin ameliyat için muayene yaptırın diye. Ben de şehir dışında olduğumu söyleyince iptal edip, randevu alın tekrar dediler. Neyse dedim. O günden beri 182′ ye ulaşabilene aşk olsun. Sabah erkenden sıra almaya gidiyoruz 182′ yi ara diyorlar. 182′ yi arıyoruz hat düşmüyor asla. E nabızdan da çocuk için randevu oluşturulmuyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Birkaç gün sonra çocuk 1 yaşına girecek. Bir yaşından evvel yapılması gerekiyormuş bu ameliyatın da, öyle bir şeyler okudum ama ne kadar doğru bilemiyorum. Haberim olsa daha önceden bir yolunu bulurdum ama haberim de yoktu böyle bir durumdan. Kaldığımız şehirde bir özel hastane var fakat güvenemiyorum oraya. Farklı bir şehire götürmek istiyorum fakat ameliyathaneler 2 ay kapalı demişler. Ne yapmalıyım? Bir fikriniz var mı?