MelikeGkcn Hanımlar oğlum 1 yaşında dün üçlü karma aşısını oldu ilk etapta birşey yoktu akşamüstüne doğru ateşi çıkmaya başladı 37 38 arası geziyor calpol içiriyorum düşüyor etkisi geçince yine ateşi çıkıyor çok şükür hal hareketlerinde hasta gibi değil oyun oynuyor gülüyor falan ama sabaha kadar da ağladı normal mi yoksa doktora götürmelimiyim sizce
Ogullarinaasikanne MelikeGkcn bize hemsiremiz inatci ates olur ise evde dusurmeye ugrasma mutlaka acile basvur demisti canım. Ateşi düşmüyor ise gidin bence.
Delibirhatunn Ateşi 39 olmadığı sürece bişey yapmazlar. Aşıdan sonra ateş normal ama üst üste calpol vermek zararlı. Doktor bana 6 saat arayla bi calpol bi dolven ver demişti sırayla. Sonra geçer inşallah, geçmiş olsun