76 günlük bebeğim cumartesiye kadar gayet iyiydi uykusu vs. Günde 3 kez 2 ser saat uyurdu. Ve uyutmasi nispeten kolaydı.
Yalnız 3 gündür hersey tersine döndü sanki. Geceleri saat başı uyanmaya başladı. Uykuya geçene kadar da canim çıkıyor.
Gündüzleri hepten berbat cok zor uyuyor ve yarım saat sonra yada 15 dk sonra uyanabiliyor. Geri uyutmasi da 1 saatimi alıyor:/ cok yorulmuş durumdayım bu durum geçici mi bilmiyorum. Sanki kuş uykusu uyur gibi uyuyor. Bu kadar kalitesiz uyku ona nasıl yetiyor anlamadim. Atak mı bu onu bilmiyorum insallah gecer ya çıldırmamak elde değil
Var mi bu dönemde bu tarz şeyler yaşayan arkadaşlar morale ihtiyacım var..