Zlmmm Merhaba arkadaşlar bebeğim kakasını yaparken zorlanıyor gibi ağlıyor. Sıkınıyor. İki gündürde kaka yapması azaldı 3 defa kaka yaptı. Aile hekimi gaz vardır dedi metsil damla verdi. Ama içim rahat değil. Sizce çocuk doktorunada göstersem mi?
Alygkc Zlmmm gazlıdır doktor da aynı şeyi söyleyecektir biz de o yollardan geçtik Allah yardımcınız olsun
rua_da_senhora_das_verdades Zlmmm evet gaz sebebiyle oluyor 🙋♀️ bizde gaz çıkarmada sorun yoktu kaka yapmada sorun oluyordu çocuk dr u gaz sebebiyle olduğunu söyledi 🤷♀️ günde birkaç defa birkaç damla zeytinyağı verebileceğimizi de söyledi. Çok artarsa damla kullanabileceğimizi söylemişti. 😊
Zeyynep Zlmmm bazlıdır bende o aylarda kakadan zannediyordum gazdanmış bide benimki 2 3 günde bir yapardı kakasını