Hanımlar merhaba. Lütfen ama lütfen bana bi akıl verin.10 aylık oğlum. Şu son bir aya kadar uykusu çok güzeldi. Akşam yatırıp sabah beşiğinden alırdım bazen 1 bazen 2 kez uyanır geri uyurdu. İlk uykuya geçiş hiç memede olmadı hiç emzirerek uyutmadım yani. Bazen desteksiz uyuyordu çok nadir de ayakta sallıyordum. Ama şimdi desteksiz uykuyu kesti sadece sallayarak uyuyor. Gündüz uykusu güzel 2 uyku yapıyor ama gel gelelim gece uykusuna. Uyuyorum beşiğine koyuyorum yarım saat geçmeden uyanıyor. İlk başlarda sıkıntı etmedim süt kuzusu dedim ama artık süt işini de geçti oğlum. Yanına uzanıcam sürekli ağzında olacak emzik gibi kullanıyor. Bazen hiç süt olmuyor ona rağmen meme ağzında dursun istiyor. Bir haftayı geçti uyumuyorum. Artık yıldım. Bana bi akıl verin. Uyku eğitimi düşünüyorum ama verim alabilir miyim bilmiyorum. Uysal bi bebek aslında ama gece çok yıpratıyor.