Pandaliii Bebeğin dünden beri çok zorlanıyor. Bu sabah bezini değişttirdim sadece çiş yapmıştı. Kabızlık için doğal yapabileceğim bir şey varmı
Sgma Pandaliii Ben araştırdığımda bir çay kaşığı doğal zeytinyağını mamaya karıştırın yazıyordu ama fayda sağlar mı bilmiyorum
Ases Pandaliii benim bebeğimde yapmıyordu valla ben beliyemedüm 10 gün felan bağırsaklarına yazık sabunu fitil gibi kesti zeytin tağına batırıp uyardım anında yaptı
aydaberen Pandaliii Merhabalar ilk zamanlar bizim de böyle problemimiz olmuştu. Soğuk sıkım zeytinyağını pamukla özel bölgesine sürdüm bir kaç saat sonra tuvaletini yapmıştı. Deneyebilirsiniz.
Aaanaaa Pandaliii benim bebeğim de 2 aylık bazen bizde de oluyor ama müdahale etmiyorum kendisi yapıyor sonra anne sütü alan bebeklerde normal kabul ediliyor korkmayın.. Ikinmasi kabizliktan değil gazdan olabilir bizimkinde oyle çünkü
yaseanne1 Anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması normal. O kabızlıktan sayılmıyor. Tamamen bağırsaklarda emildiği için. 1-4 ay arası bizde kaka sorunu yaşadık ben akışına bıraktım 8. Gün yapıyordu kendi.
hunilimomm Pandaliii anne sütü alıyormuş sanırım 10 güne kadar normal yapmaması canım bol bol emzir masajlar yap iyi gelir
Pandaliii hunilimomm emziriyorum canım bol bol ama çok huysuz sürekli ağlıyor ve bağırsaklarından aşırı ses geliyor
hunilimomm Pandaliii siz de yediklerinize dikkat edin sizden de geçer üşütmeyin ayağında muhakkak çorabı olsun sizin de siz kimyon ve rezene demleyip icin ben çok yaptım şükür hic Gazi olmadı
Pandaliii hunilimomm kimyon ve rezeneyi nasıl demlediniz acaba baharat olarak değil dimi sanırım aktarlarda onların öğütülmemiş hali var onlarlamj demledniz
hunilimomm Pandaliii normal baharat canım bi su bardağı kaynamış suya birer çay kaşığı kimyon ve rezene koyup 5 dk demleyip süzüp ictim