Perihanglcn Merhabalar kizlsr bebeğim 3 ay 17 günlük dün biraz ateşi vardı calpol şurup verdim oda buzdolabındaydi soğuktu boğazları doldu galiba sesi gtmis hırıltılı gibi evde ne yapabilirim yardımcı olur musunuz
aydaberen Perihanglcn en iyi çözüm doktora götürmeniz. Limonu ayak tabanına sürebilirsiniz grip vs bir kaç şeye iyi geldiğini görmüştüm.Birde burun kanallarını solüsyon ile iki saatte bir temizleyin ki daha rahat nefes alsın.Tabi bebekten bebeğe değişebilir. Küçük olduğu için fazla öneride bulunamıyorum en iyisini doktorlar bilir. Çok geçmiş olsun. 🙏