Kızlar hem eşim korunuyordu,hem ben desirettte adında bi kontrol hapıyla korunuyırdum,bide geri çekilme yöntemini kullanıyoduk. Spiral taktırdım 15 gün kanama yaptı çıkardım. Aklıma gelen bütün korunma yötemlerinde yaptım amaa🤧 reglimin üzerinden 2 gün geçti hala bişey yok biraz sancım var o kadar. 5 aylık da bebem var, sezeryan doğum yaptım bide 🤦♀️ test yapsam çıkar mı acabaa??