Selam herkese.
2.yıl olacak doğum yapalı sezeryan yeri hala ağrıyor iç tarafı da. Karnım ile yatarken bazen ağrıyor.Dikiş dersen hala mos mor.Şişik bir şekilde hem de yavaş yvaş iniyor desem.Devlet hastaneye cildiyeciye 3 aydır yer bulamıyorum rendevu yok çok tuhaf.Önümüzdeki ay özele gidip göstericeğim. Böyle başına gelen oldumu.
Medipol Çamlica da sezeryan olmuştum.çok mu diktiler beni yoksa diye duşünuyorum.