Utkucan eymeninefe bir çay kaşığı 2,5 ml fazla gelir eczaneden ölçek alın bir çay kaşığının 3 te biri kadar verseniz 0,8 olur aslında
mgymst7038 eymeninefe antibiyotikler genelde kilosuna göre ayarlanıyor. 0.8 ml mi eczaneden enjektör alın ona göre ayarlayın orda yazar. Kaşıkla olmaz.
JackDaniels eymeninefe 0,8 ml olduğunu düşünmüyorum. Bence tekrar doktorunuza danışın. 6 aylık oğlum bile 2.5 cc antibiyotik kullanmıştı. Geçmiş olsun
Utkucan eymeninefe ilacın etkisine göre vermiştir muhtemelen birde kilosuda önemli enjektör alsan daha iyi ama diyorum ya gitme imkanın yoksa çay kaşığının 3 te biri tam denk geliyor nerdeyse
eymeninefe mgymst7038 var enjektör de acaba bı yanlışlık mı oldu diye düşündüm 13 aylik 11 kilo o yüzden sordum inşallah faydaais olur
eymeninefe JackDaniels sağol canm bende bı yanlışlık olduğunu düşünüyorum doktora da ulasamam verdim 0.8 ml çok az inşallah faydası olur
Canselsener eymeninefe bana az geldi bir tatlı kaşığı kullanmıştım ben antibiyotik bizdedir 0.8 yazıyordu
Cgdmltr93 eymeninefe 0.8 ölçek diyor canım. 0.8 ml değil. 1 ölçek 5 ml dir. 0.8 ölçekte 4 ml e denk geliyor
Cgdmltr93 eymeninefe 0.5 ölçek deseydi yarım ölçek demiş olurdu. Yarım ölçek 2.5 ml dir. Siz 4 ml vereceksiniz