Leyladar Kızlar merhaba,2aydan bile fazla oluyordur.gozunun altını sinek isirmisti hala izi geçmedi kaldı orda o. Bu tarz lekelenlemeler ya da izler için içeriği temiz bir krem var mıdır.oglum şu an 8aylik
adanur Leyladar korktum şuan 🥺 Tatildeyiz saysam kızımı 70 tane sinek ısırmıştır görseniz su çiçeği sanarsınız. Sırf yüz bölgesinde 30-40 tane iz var 🙈 3 aylık diye sinek ilacı kullanmadım kızıma, odaya da sıkmayı unuttuk 🥺
Leyladar noluyoya bilmiyorm ki bnde.atopik egzamalı zaten oğlum cildi hassas,Dr ilk olduğunda geçer demişti ama hala belirgin göründüğü için şaşırdım açıkçası
Leyladar Leyladar Zaten yanağında belli bı yer var orda hep egzama çıkar.sasmaz yani aynı yerde hep.arada çıkıyor mecburen kortizonlu kremi bir iki gün kullanıyorum, geçiyor.duzenli nemlendirmeye de çalışıyorum cildini ama engel olamıyorum egzamaya malesef
Leyladar Esra0561 evet evet geçti.dr un dediği gibi biraz gecikebiliyor bebeklerin cildi hassas diye ama bişey kullanmadan geçti
Leyladar adanur yo yo telaş yapmayın bizimknde de vardı baya bacaklarında falan ama geçti şükür kndiliginden