Crnrza Bir kızım var 3 aylık kilosu 4.800kg normal mi? Hemşire az gibi diyor? Anne sütü veremiyorum Aptamil 1 kullanıyorum. Bildiğiniz sindirimi kolay bebek devam sütleri var mı kilo aldıran? Aynı zamanda gaz yapmayan?
Mete-35 Crnrza yeni mi 3 aylık oldunuz…biz 3 ay 7 günlüğüz kilomuz aynı sizinle ama dr boyuna vermiş dedi
Mommy_bee Crnrza onemli olan kilosu degil kilo alımı. Eger aylık kilo alımı normalse sorun yok. Bebeginiz kilosunu kıyaslamayin. Benim bebegim 2900 dogdu ve her ay 1kilo aldı. Baska bebeklere göre az olsa da kilo alımı sağlıklı.
Ummuhantn Crnrza ben anne sutu veriyorum 3.ay kontrolumuze 3 gun var daha gitmedik ama 2.ay kontrolunde 5400 kilogramdı 3 kilo dogdu erkek bebek
Fgnaldmr Ben ilk doğduğunda hipp kullanmıştım hiç sorun yaşamadim araştır bir istersen. Benımde bebeğim 3 ay 3 günlük oldu bugun. Kılosu 6.5 ama kilolu doğmuştu zaten ay gelişimine göre normal bizimki. Senin bebeğin kaç kilo doğdu
Mete-35 Crnrza Teyzesi biz 3 ay 7 günlükgüz dert etme bizde aşırı iştahsızlık var bu ara zor içiyorum….göğsümü almıyor sagıp veriyorum yani mama ile karışık gidiyoruz. Bu aydan ve sonrasi az kilo alacaklarmış…Biz 2300 doğduk az doğduğumuz için kilomu anca bu kadar
Mervekaynak Crnrza benim de mama alma ihtimalim olmuştu sonradan gerek kalmadı ama benin doktorum sma Gold en iyi kilo aldıran demişti onu bir deneseniz
Mommy_bee Crnrza bunu danışın cocuk doktoruna aile sağlığı merkezinde genelde negatif yorum yapiyorlar cok kafanıza takmayın.
Asramira Benimki de 3 ay 18 günlük 6600 gr 62 cm benim bebegimde bakıldıgındda zayıf duruyor ama boyu da var
Fgnaldmr Asramira aynen benım oğlum da öyle boyu uzun bıraz. kılosu iyi dedi doktorum ama boyu olduğu için cılız duruyor. Saglıklı olsunda önemli degl boy kilo
Crnrza dominantteyze 3 saatte 125 veriyorum. Ama 125 cc içirmek işkence gibi 60cc anca kendi isteği ile içtiği
Gocmen-kusu Ben çok araştırmıştım en iyi mama hipp ve sma. Ben sma kullanıyorum çokta memnunum bebeğimin kilosu da gayet yerinde. Her bebek aynı olacak diye de bir kural yok her ay kilo alımı önemli.
mustafayamaninannesi Crnrza doğum kilosu nasıldı canım ben sma optipro kullanıyorum kilo alımına iyi diyor dr u
Ekvatoral Crnrza Ben hipp combiotic kullanıyorum aylık ortalama 1kg alıyor doktor da ebe de çok güzel demişlerdi hem mama hem de kilo alımı için