Crnrza İyi günler. Benim bebeğim 22 mayıs 2021 doğumlu hemşire 3 aylık diyor. Ama ben 3 ay bitti diye biliyorum. Ay hesaplaması nasıl yapılıyor? Ben yanlış mı hesapladım.
Gamzeburkan Crnrza 3 aylık oluyor biten ay söylenir. 4 aydan gün alıyor ☺️ Bugün 24u mesela 3ay 2 günlük gibi
JackDaniels Crnrza Tamam işte 3 aylık. Yaşamadığı ayı niye söylüyorsunuz ki. Şöyle hesaplayacaksınız. Mayıtan hazirana 1 ay temmuz 2 ay ağustos 3 ay. Eylül 22’den sonra 4 aylık olacak
ipekkizz JackDaniels 3 ay 30 günlük oldugunda 3 aylık olmus oluyor yani 3 ayını tamamlamıs oluyor. Şuan 3 ay 2 günlük bebeginiz yani henüz 4.cü ayından gün almıs