elcn4139 bebeklerin gelişimleri ile alakalı bi anda yeni bi özellik kazanıyorlar ve ya elini vs fark ediyorlar haliyle bu özelliklerini hemen benimseyip kullanamıyorlar huysuzlanmasına sebep oluyor, bu dönemlerde hızlı büyüdükleri için enerji ihtiyacı oluyor geceleri sık uyanmalar oluyor, etrafı farkediyorlar öğrenme istekleri artıyor haliyle meme ile uğraşmak yerine etrafla ilgilenmek istiyorlar meme redleri oluyor, tabi her bebek aynı yaşamıyor benimki meme reddi 2. Ayda yaptı ama 4. Ay atağında memeye yapışık gezdi mesela, kiminin belirgin olarak 1 hafta sürmüş benimki dibine kadar 35 günün 35ini de yaşıyor mesela, o yüzden kimi anne ben anlamam neymiş bu atak yeni çıkmış derken kimi anne de bit artık atak belası diyebiliyor 😅