elcn4139 1 aydir kakasını 2günde bir yapıyor çok ıkınıyor agliyor. ne zmaan hergun yapmaua basliyacak ( biogia ve sap simlex kullaniyorum damla, karnıni yaglıyorum masaj duş . ayaginin altina acicelma yagi suruyorum .surekli
26es1965 elcn4139 oğlumun 15 gün yapmadığı oluyordu 2 aylıkken düzene girmişti günlük yapıyor artık ben YouTubeden videolardaki gibi karnına sırtına ayaklarına masaj yapıyordum popusunun içini girmiycek şekilde zeytin yağıyla uyarıyordum sütümü sağıp içine 1 damla zeytin yağı koyuyordum duş tekrar masaj birde ben kayısı suyu çok içtim öyle düzelmişti bizim ilaç hiç kullanmadım sizde bir deneyin belki işinize yarar
egelsenkonuss elcn4139 biogaia uzun süreli kullanımda kabız yapıyor tecrübeyle sabit 10 gün yapmadigini bilirim biogaia kullanmayı kestim şimdi her gün yapıyo
Ogulcan elcn4139 canım mama dan da olabilir onun dışında belki kakadan değil gaz yapıyordur bak bize doktorumuz biogalia ile aguline bitkisel gaz ilacı verdi 3. Ay ile birlikte gazını kendi çıkarmaya başladı biogalia bağırsak düzenleyici o da kakasını geç yaptıra bilir telaş etme doktorun onu bırak diyene kadar devam et canım o önemli
Ebruervam Kulak çubuğu ile zeytinyağı ile makata masaj yaparak sürün benimki öyle geçti bide bol bol sıvı verin su vs
Sib120 Bnmde 6 gündür o sorunun vardi 3. Gün lagma yaptm doktorumuz dedi… gün içinde su verdim sürekli bide rezene verdim ben iyi geldimi gelmedi mu blmiyorum ama ikinci lagmadsn sonra kabızlığı gitti sanırım bakalim bgun kaka yapacak mi bnde merakla bekliyorum gece bir kere yaptı insallah düzene girer hep aptamil mama yüzünden oldu ne olduysa cocgum ondan snra kabız oldu