Tsata Anne1998 cevabı bilmiyorum ama salgın var sanırım. 10 aylık oğlumda grip oldu ve öksürükle beraberinde hapşurmayla başladı. Belki soğuk algınlığıdır
irva Anne1998 Öksürük yapmaz canım.Arkadaşında dediği gibi ateş kusma ishal yapıyor.Bağırsak enfeksiyonuna neden olan bir virüs.
Kubraa_cayyyyyy En belirgin belirtileri ishal yüksek ateş sık kusma ve az idrara cikma kaka renginde de değişiklik oluyor arkdasimin bebeği yakalandı zorlu bir surecti