Merhaba güzel anneler bebeğim 22 günlük 2930 olarak doğdu şuan kilosu 3.500 fakat doktorumuz mamaya başla zayıf dedi sütüm yeterli aslında ya da ben öyle düşünüyorum bilmiyorum kakası çişi yeterince oluyor yetmese olmaz diye düşünüyorum ama mama da aldık 2 gün verdim meme reddi olacak diye korkuyorum anne sütü bazılarının yağlı ve yağsız oluyormuş diye duydum acaba kilo almaması bu yüzden mi süt kalitesi için ne yapabilirim ?