Merhabalar bebeğim 15 aylık ilk defa ateşlendi yatırırken hiç bişeyi yoktu mama yapmaya kalktığımda çok sıcak geldi ölçtüm 39 hemen ılık duş üzerine calpol şükür düştü ama şuan sadece askılı zıbınla uyuyo acaba biraz kalınlaştırsam mı üzerini yada altına mı sadece ince bi pijama giydirsem ateş düşünce biraz terledi gibi çünkü üşütür mü bı sefer de yardımcı olursanız çok sevinirim ilk defa ateşlendi ne yapıcağımı şaşırdım evde de tekim bugün şansa gerildim biraz