Eminelif20 yaptirmadigim icin degil.yaptiranlar daha hafif atkatiyormus diger asilarda oldugu gibi.ama yinede cocuga bagli bisey.yani bedeni ne kadar gucluyse o kadar hafif gecirir.zaten bu virusde doktorlar bisey yapmiyor ilac falan verm8yir.sadece beden ishal ve kusmadan dolayi fazla su kaybetdigi icin eger cocuk su icmiyorsa istahsizlikdan dolayi serumla veriyorlar.Allahdan benim oglum her kusmadan sonra kendisi istedi bende cok teklif ediyorum azda 9lsa iciyor.bekarken bile duyardim.zaman zaman cocuklar arasinda oluyordu boyle virus yayilmasi