Kızlar ben bebeğime biberonla mama veriyordum 4 gündür biberonu bırakıp kaşıkla vermeye başladım. Biberonla içtiği zaman mememi bıraktı ama kaşıkla verdiğim için unuttu biberonu. Şimdi yine acıkmış biberon versem meme sanar mı yoksa biberon olduğunu anlar mı? Kaşıkla çok uzun sürüyor. Biberonla versem kötülük mü etmiş olurum?🙄