1621annesi Arkadaşlar 2 ay oldu sezeryab doğum yaptım ama havuza gitmek istiyorum girenler varmı bir sıkımtı oldu mu aqua park olucak gittiğim yer kaydıraklar filan sıkıntı yaratır mı acaba
2balannesii 1621annesi Eşim spor salonundan aile paketi satın almıştı yüzme hocası enfeksiyon kaparsın diye önermemişti bana
AsyaninAnnesiiii 1621annesi doktorunuza danışırsanız daha iyi olur. Bu konuda pek bi fikir sahibi degilim. 🌼 Havuz oldugu için enfeksiyon riski biraz yuksek doktorunuz uygun görmeyebilir diye düşünüyorum.
3oglanannesi 1621annesi doktorum bana gitme demişti canım 4 aylikken sordugumda…ki 6 aylık gittim havuz deniz sızladı tüm gece ..şuan 8 aylık bi sıkıntı yok…6 aydan önce girme.bence
Browni_61 1621annesi Niye acil evde suyun altına gir hahaha.Deniz belki ama bnce havuzds enfesiyon kapallbilrsnz tek giren siz olmiycaksinz soncta