Angel35 hayır bitirmesi gerekmiyor:) pakette 5 kaşık yazıyor ya doktor az yap anlamında demiştir. Bebeğiniz doyunca yemez zaten. 9 ay 21 günlük kızım hala çoğu yaptığım mama kâsede kalıyo:) ayrıca sakın bitirmesi için baskıcı olmayın. 5,5 aydan sonra tadımlara geçebilirsiniz hatta . Yoğurt , meyve püresi gibi az az.