Kızlar kızım 27 aylık ama hala absürt şeyler yeme peşinde.Dis macunu yer,makyaj malzemelerimi yer (stick kapatıcı vs), banyo yaptığı sabunlu sudan içer.Ben bunlari bebeklikte yaparlar diye biliyordum ama kızım hala bunların yenmemesi gerektiğini bilmiyor, var mı çocuğu böyle olan?Defalarca anlattım güzel güzel yenmemesi gerektiğini ama yok başa çıkamıyorum bu durumla, nasıl çıkacağımı da bilmiyorum🤦🤦