Dişleri iniyor dediler bize. Yani yerleşiyomuş . Bizdede öyle 2. Aydan beri sürekli eller ağızda salyası hiç bitmiyor. 4 buçuk aylık oldu daha diş falan çıkmadı emzik avent kullanıyoruz damaksız olandan düz. Damaklıları her bebek tutmuyor bir sürü emzik değiştirdik ama düz olanı tuttu sonunda şimdi emziği çiğniyor 😁 wee baby ninde silikon dişliğini kullanıyoruz ikisinide çok seviyor