Kızlar merhaba oğlum tam 14 aylık oldu ilk yürüdüğü zamanlar dikkate almadım. Yeni yeni yuruyo diye böyledir diye düşündüm. Ama dikkat ediyorum sol ayağında sıkıntı yok ama sağ ayak içe dönük yuruyo. Normal duzde yürüdüğü oluyo ama genelde içe dönük yuruyo. Başına geleniniz varmi acaba yaa normalmidir. Duzelirmi sizce doktora goturcem ama eşimin izin gününü bekliyorum 😓 belki yasayaniniz vardır. Çok kafama takıldı bu durum.😓